ارسال ۱۸۱ مقاله به نوزدهمین همایش دکترین مهدویت 
کد خبر: 4201327
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹

ارسال ۱۸۱ مقاله به نوزدهمین همایش دکترین مهدویت 

دبیر علمی نوزدهمین همایش دکترین مهدویت گفت: امسال ۱۸۱ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است که پس از ارزیابی مقالات توسط اساتید، ۵۶ مقاله امروز در چهار کمیسیون ارائه و نقد خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعید بخشیبه گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید بخشی در نوزدهمین همایش دکترین مهدویت که امروز، سوم اسفندماه در شبستان بقیع مسجد مقدس جمکران در حال برگزاری است، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن سالروز میلاد امام عصر(عج) اظهار کرد: هرچه از انقلاب اسلامی ایران می‌گذارد و این درخت انقلاب ریشه‌دار‌تر و تنومند‌تر می‌شود به همان اندازه دشمنی‌ها و موانع بیشتر می‌شود؛ امروز جلوه‌های تلاش دشمنان را در عرصه‌های مختلف از جمله جنگ تمام‌عیار رسانه‌ای و جنگ شناختی می‌بینیم.

دبیر علمی نوزدهمین همایش دکترین مهدویت با بیان اینکه اوج و محور حمله‌های دشمنان به سمت موتور پیشران ملت ما یعنی جوانان و نوجوان کشور است، ادامه داد: در مرکز آینده روشن احساس شد که مبحث انتظار و مهدویت نیاز امروز ما جوانان است، لذا پس از برگزاری جلسات سه محور انقلاب، جوانان و ارائه چالش‌ها و راهکار‌ها به‌عنوان محور‌های همایش تنظیم شد.

وی بیان کرد: امسال ۱۸۱ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است که پس از ارزیابی مقالات توسط اساتید، ۵۶ مقاله امروز در چهار کمیسیون ارائه و نقد خواهد شد.

بخشی با بیان اینکه ۵۲ درصد نویسندگان مقالات بانوان و ۴۸ درصد از آقایان بودند، تصریح کرد: فراوانی مقالات به لحاظ موضوعات شامل ۳۰ درصد با محور انتظار و امید، ۲۰ درصد زمینه‌سازی ظهور و انقلاب، ۱۰ درصد مقالات تربیتی، ۱۰ درصد مقالات محتوا و روش آموزش و ۲۰ درصد در حوزه جوان و نوجوانان آسیب‌ها و راهکار‌ها بوده است. 

دبیر علمی نوزدهمین همایش دکترین مهدویت با اشاره به اینکه مقالات توسط اساتید، طلاب و دانشجویان نگارش شده است، یادآور شد: همایش‌ها اطلاعات به‌روز را ارائه می‌دهند، لذا پژوهشگران باید از این فرصت‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha